Kajian Kepuasan Pelajar Sesi 2022/2023

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

JK Kepuasan Pelanggan KMM sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelajar KMM terhadap kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan oleh KMM bermula 14 – 23 Disember 2022.

Sehubungan dengan itu diminta SEMUA pelajar KMM untuk menjawab soal selidik ini di pautan di bawah :

https://forms.gle/cji8L4Tvn8yy2CYB7

Pelajar diminta menggunakan akaun MOE ketika menjawab soal selidik ini.

Segala perhatian dan kerjasama pelajar berhubung perkara ini didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

Penyelaras JK Kepuasan Pelanggan KMM

 


 

Pencapaian dan Kejayaan Pensyarah & Pelajar KMM Tahun 2022


 

AUDIT PEMANTAUAN 1 SIRIM 2021 MS ISO 9001:2015

Makluman kepada semua warga KMM

Audit Pemantauan 1 SIRIM 2022 ( MS ISO 9001:2015) akan diadakan secara dalam talian seperti ketetapan berikut:

Tarikh : 21 OKTOBER 2022 (JUMAAT)

Masa : 9.00 Pagi sehingga 5 petang


 

MUET Preparatory Workshop 2022/2023


 

Laman 10 of 33

............SISTEM BERSEPADU..........

........................E-MAIL.......................

.............MATRIX PROGRAM...........

......................HRMIS 2.0...................

.............PERPUSTAKAAN .............

..........KOLEJ MATRIKULASI..........

   

   

   

      

Joomla templates distributed by JoomlaShine