Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan Pelajar sesi 2020/2021

Jawatankuasa Kepuasan Pelanggan KMM telah menjalankan satu kajiselidik kepuasan pelanggan (pelajar) sesi 2020/2021 bermula pada 5 Oktober-27 November 2020.

Kajiselidik ini dijalankan bertujuan untuk mengukur tahap kepuasan pelanggan (pelajar) terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh KMM

Laporan dan maklumbalas bagi kajian yang telah dijalankan dapat dibaca pada pautan berikut:

Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan Pelajar sesi 2020/2021

Maklumbalas terhadap komen dan cadangan penambahanbaikkan oleh pihak pengurusan

 


 

............SISTEM BERSEPADU..........

........................E-MAIL.......................

.............MATRIX PROGRAM...........

......................HRMIS 2.0...................

.............PERPUSTAKAAN .............

..........KOLEJ MATRIKULASI..........

   

   

   

      

Joomla templates distributed by JoomlaShine